شادمهر عقیلی؛ اسم جذابی که روزگاری حتی اگر به عنوان نوازنده نیز نامش را در کاور میدیدیم قلقکمان میآمد تا آن را گوش دهیم… اما حالا چه اتفاقی افتاده که وقتی میخواهد قطعه ای جدید منتشر کند باید تن و بدن دوستدارانش بلرزد تا مبادا یک کار ضعیف دیگر را نشوند؟!
از شادمهر سالهاست که دیگر انتظاری نمیرود کسی که جایگاه و قدر خودش را به عنوان یک اسطوره استاد و چهره تاثیرگذار نمیداند و حاضر است مانند یک خواننده دست دوم مارکتی داخل کشور آهنگهای سخیف و بی ارزش را اجرا کند باید پذیرفت که آن شادمهر عقیلی خلاق و جذاب سالهاست زیر این قطعات مسخره در همکاری با افراد بی ارزش مدفون شده و حالا انگار باید فقط به حضورش اکتفا کنیم
برای دسترسی به اخبار و حواشی جدید سینما و به روزترین مقالات تکنولوژی، همچنین جهان بی پایان ویدیو گیم حتما به مگفای سربزنید و از تماشای کانال یوتیوب ما غافل نشوید.
«ممنون»؛ نام اثر جدید اوست که از همان دقایق ابتدایی انتشارش با سیل کامنتها و انتقادات مخاطبین شادمهر مواجه شد. ملودی سازان اثر آنقدر ناشیاند که فکر کردند قرار است برای خودشان آهنگ بسازند تا جایی که در بخشی مشابهت زیادی به قطعه دست من نیست خود شادمهر پیدا میکند
ترانه سرای کار انقدر غیر حرفه ای بوده که رعایت سن و جایگاه شادمهر را نکرده و کلام بند تمبانی را روی ملودی گذاشته تا جایی که به عبارت کرک و پرم ریخت» نیز بر میخوریم
وکال شادمهر مانند چند سال اخیر به شدت غیر حرفه ای بی حس و در پاره ای از موارد نامفهوم و نزدیک به فالش به گوش میرسد.
تنظیم کار را نیز امیر بهادر دهقان سازنده «پا قدم طلیسچی عهده دار بوده و کاملا مشابه آن قطعه استرینگها و جنس درامز را طوری طراحی کرده که انگار با کپی دست چندم استاد صادق نوجوکی طرف هستیم

اکت های شادمهر و گروه در ویدئوی اثر نیز به شدت مصنوعی و فیک صورت گرفته گویی بزور و سریع فقط خواسته اند جذابیتی بزک شده را آن هم با شگرد موزیک ویدئوهای سبک قدیمی و نوستالژی به رخ بینندگان بکشند.
شادمهر عقیلی؛ اسم جذابی که روزگاری حتی اگر به عنوان نوازنده نیز نامش را در کاور میدیدیم قلقکمان میآمد تا آن را گوش دهیم… اما حالا چه اتفاقی افتاده که وقتی میخواهد قطعه ای جدید منتشر کند باید تن و بدن دوستدارانش بلرزد تا مبادا یک کار ضعیف دیگر را نشوند؟!
از شادمهر سالهاست که دیگر انتظاری نمیرود کسی که جایگاه و قدر خودش را به عنوان یک اسطوره استاد و چهره تاثیرگذار نمیداند و حاضر است مانند یک خواننده دست دوم مارکتی داخل کشور آهنگهای سخیف و بی ارزش را اجرا کند باید پذیرفت که آن شادمهر عقیلی خلاق و جذاب سالهاست زیر این قطعات مسخره در همکاری با افراد بی ارزش مدفون شده و حالا انگار باید فقط به حضورش اکتفا کنیم
«ممنون»؛ نام اثر جدید اوست که از همان دقایق ابتدایی انتشارش با سیل کامنتها و انتقادات مخاطبین شادمهر مواجه شد. ملودی سازان اثر آنقدر ناشیاند که فکر کردند قرار است برای خودشان آهنگ بسازند تا جایی که در بخشی مشابهت زیادی به قطعه دست من نیست خود شادمهر پیدا میکند
ترانه سرای کار انقدر غیر حرفه ای بوده که رعایت سن و جایگاه شادمهر را نکرده و کلام بند تمبانی را روی ملودی گذاشته تا جایی که به عبارت کرک و پرم ریخت» نیز بر میخوریم

وکال شادمهر مانند چند سال اخیر به شدت غیر حرفه ای بی حس و در پاره ای از موارد نامفهوم و نزدیک به فالش به گوش میرسد.
تنظیم کار را نیز امیر بهادر دهقان سازنده «پا قدم طلیسچی عهده دار بوده و کاملا مشابه آن قطعه استرینگها و جنس درامز را طوری طراحی کرده که انگار با کپی دست چندم استاد صادق نوجوکی طرف هستیم
اکت های شادمهر و گروه در ویدئوی اثر نیز به شدت مصنوعی و فیک صورت گرفته گویی بزور و سریع فقط خواسته اند جذابیتی بزک شده را آن هم با شگرد موزیک ویدئوهای سبک قدیمی و نوستالژی به رخ بینندگان بکشند.
در انتها از شما عزیزان علاقه مند دعوت میشود که برای مطالعه مقاله مربوط به اندرو گارفیلد مشتاق حضور در انیمیشن جدید اسپایدرمن کلیک کنید.

