Gmail Spam Management یا مدیریت اسپم جیمیل با قابلیت جدید Manage Subscriptions گامی مهم در مبارزه با ایمیلهای ناخواسته است. گوگل با این ویژگی تازه تلاش میکند کنترل کاملتری بر روی ایمیلهای تبلیغاتی و خبرنامهها به کاربران بدهد.
ویژگی جدید Manage Subscriptions در Gmail Spam Management
قابلیت Gmail Spam Management با تب جدید Manage Subscriptions به کاربران این امکان را میدهد تا همهی ارسالکنندگان خبرنامه یا ایمیلهای تبلیغاتی را در یک لیست ببینند. این لیست بر اساس تعداد ایمیلهای دریافتی مرتب میشود و کاربر میتواند با یک کلیک از ارسال ایمیلهای اضافه لغو اشتراک کند.

مزیتهای Gmail Spam Management چیست؟
-
نمایش همهی اشتراکهای فعال بهصورت مرتبشده
-
امکان لغو اشتراک تنها با یک کلیک
-
مسدودسازی خودکار ارسالکنندگان در صورت نیاز
-
دسترسی آسان از طریق نوار ناوبری جیمیل
این ویژگی ابتدا در نسخه وب Gmail فعال شده و بهزودی در اپلیکیشنهای اندروید و iOS نیز در دسترس خواهد بود.

مدیریت راحتتر ایمیلها با Gmail Spam Management
رسیدن به Inbox Zero یا همان خالی نگهداشتن صندوق ورودی برای بسیاری از کاربران چالشبرانگیز است. با قابلیت جدید Gmail Spam Management این کار سادهتر شده و کاربران میتوانند فقط ایمیلهای مهم را نگه دارند و بهراحتی ایمیلهای ناخواسته را مدیریت کنند.
کلام آخر
اگر از اسپم و ایمیلهای ناخواسته خسته شدهاید، ویژگی جدید Gmail Spam Management بهترین کمک برای مدیریت ایمیلها و کنترل صندوق ورودی شماست.

