Joan Amat، طراح ارشد بازی Blades of Fire، در مصاحبهای اختصاصی جزئیات جالبی درباره مراحل توسعه این بازی اکشن-ماجراجویی افشا کرده است. این مصاحبه اطلاعات ارزشمندی درباره آیتم های منحصر به فرد و چالشهای طراحی بازی Blades of Fire ارائه میدهد.
فلسفه طراحی بازیBlades of Fire چیست؟
Joan Amatتوضیح میدهد که:
“در Blades of Fire تمرکز ما بر روی ایجاد تعادل بین یک بازی با استراتژیک و اکشن سریع بود. میخواستیم سیستمی بسازیم که هم برای بازیکنان معمولی جذاب باشد و هم حرفهایها را راضی کند.”
چالشهای فنی توسعه بازی Blades of Fire
طراح ارشد به مشکلات فنی بازی نیز اشاره میکند:
“پیادهسازی سیستم مبارزه در Blades of Fire ماهها زمان برد تا هم روان باشد و هم از نظر فیزیکی قابل قبول به نظر برسد.”
ویژگیهای منحصر به فرد بازی Blades of Fire
سیستم مبارزه پیشرفته
- ترکیب حرکات فیزیکپایه و مهارتهای ویژه
- امکان ترکیب بیش از 50 حرکت مختلف
- سیستم آسیبپذیری واقعگرایانه
طراحی دنیای بازی
- محیطهای پویا و داینامیک با تغییرات آب و هوایی
- معماری الهامگرفته از فرهنگهای شرقی-غربی
- سیستم نورپردازی داینامیک
چشمانداز آینده بازی Blades of Fire چگونه است؟
آپدیتهای برنامهریزی شده
Amat از برنامههای آتی خود نیز میگوید:
“برای بازیBlades of Fire محتوای قابل دانلود گستردهای در راه است که داستان بازی را ادامه میدهد.”
پتانسیل تبدیل به فرنچایز
با توجه به استقبال اولیه، تیم توسعه بازی به فکر گسترش دنیایBlades of Fireدر رسانههای دیگر است.
نتیجهگیری: چرا بازیBlades of Fire خاص است؟
بازی Blades of Fireبا ترکیب جدید روش های مبارزه، طراحی منحصر به فرد و روایت جذاب داستانی، خود را به عنوان یکی از بازیهای امیدوارکننده و محبوب سال معرفی کرده است. نظرات Joan Amat در این مصاحبه نشان میدهد که چقدر تفکر و خلاقیت پشت این پروژه قرار دارد. به نظر شما این بازی می تواند هیجان و استقبال بازی های مشابه خود را داشته باشد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.
بازی به شدت جالبی باید باشه
ممنون از سایت خوبتون